4/29/2010

Cin Cevap: Saks Mavisi Elbiseye Uygun Çanta ve Ayakkabılar






Cin Cevap bölümüne gelen güzel bir soruyu cevaplayacağım bugün. Uzun zamandır sıkı takipçim olan Duygu kendisine mezuniyet töreni için saks mavisi bir elbise almış. Ayakkabı ve çanta rengi konusunda isebiraz kararsız kalmış. Benden bu konuda yardımcı olmamı istedi. Ben de saks mavisi elbiselerle bulabildiğim kadar görseli derledim.

Saks mavisi elbiseler ile siyah ayakkabılar çok sık tercih ediliyor, güzel de oluyor. Ama hem yaz geldiği hem de mezuniyet söz konusu olduğu için ben olsam balo için siyah tercih etmezdim sanırım.

Onun dışında metalik gri, altın sarısı veya bakır tonları da saks mavisi elbiselerle çok güzel oluyor. Mesela en baştaki Fergie ve Renee Zellweger'in ayakkabıları ve saks mavisi elbiseleri çok hoş olmuş bana göre.

Nude tonlar da yine düşünülebilecek bir alternatif.Uyumsuzluğun uyumu tarzını da  çok sevimli buluyorum. Mesela nude tonlarında veya bakır rengi bir ayakkabı ile fuşya bir clutch da takılabilir.

Umarım yardımcı olmuştur bunlar sana Duygucum. Şimdiden tebrikler ve bol eğlenceler!

Benim mezuniyet törenim, diploma törenim ve mezuniyet baloma da göz atabilirsiniz...
Related Posts with Thumbnails