4/08/2010

Cin Cevap: Siyah Elbiseye Alternatif Ayakkabı ve Çantalar





Sizlerden gelen sorulara cevap vermeye devam ediyorum. Baktım siz soru sormayı seviyorsunuz ben de cevaplamayı seviyorum, yeni bir bölüm yarattım :) Bundan böyle Cin Cevap adı altında sorularınızı cevaplamaya devam edeceğim.

Geçenlerde de sevgili Cocoon'dan siyah elbise ile giyilebilecek alternatif ayakkabı ve çanta modelleri ile ilgili bir soru aldım. Sıkıcı olmak istemeyen Cocoon lila rengi peep-toe saten bir ayakkabı düşünüyormuş ki ben de o ayakkabıları siyah mini bir elbise ile şöyle bir hayal ettiğimde harika olacağını düşünüyorum. Onun dışında benim bulabildiğim birkaç alternatif renk daha var.

Öncelikle kırmızı ve bordo renkleri her zaman siyahla muhteşem bir uyum içerisinde, hem de sıkıcı olmadan giyilebilecek şeyler. Neon bir turuncu ya da pembe de oldukça şirin durabilir. Aynı zamanda mor tonları da siyah elbise ile süper olur. Yazın trendi nude tonlarındaki ayakkabılar da tercih edilebilir. Son olarak da taba, sarı ve dore renk ayakkabılar da seçenekler arasında yerini alıyor.

Çanta olarak ise, ilginç bir renk ayakkabı seçilecekse aynı renklerde bir çanta kullanılmasından yanayım. Ancak nude tonları gibi bir ayakkabı ile üstteki gibi fuşya bir clutch pekala uyumlu ve şık durabilir. Seçim sizin!
Related Posts with Thumbnails