5/26/2010

Bağdat Caddesi'nde Yeni Bir Dükkan: Kukla





Geçenlerde Bağdat Caddesi'nde ufak bir gezinti sırasında bir dükkan keşfettim hemen yazmalı bunu Alışveriş Cini okuyucularıyla paylaşmalı dedim. İçeride çok güzel takılar, gözlükler yani sizi baştan çıkarabilecek her şey mevcut. Ama en güzeli de fiyatların gayet makul olması. Mesela bilezikler 15 TL, gözlükler 39 TL.Ben de bu pudra pembesi gözlüğü görür görmez çok sevdim ve hemen çantama attım :)

Dükkan o kadar yeni ki henüz ismi bile yok ama yakında ismi "Kukla" olacakmış. Nasıl bileceğiz peki bu dükkanı biz diyorsanız işte adres:

Bağdat Caddesi No:370/E Şaşkınbakkal

Ben bu adresten hiçbir şey anlamadım diyenler için: Bağdat Caddesi'ndeki Mango'nun karşısında aşağı doğru merdivenler iniyor. Hemen merdivenlerin karşısında, Cassette Butik'e çok yakın iki dükkan yanında.
Related Posts with Thumbnails