5/10/2010

Blog Ödülleri 2010 Moda Kategorisi 1.si Alışveriş Cini!









Twitter'dan Facebook'tan takip edenler bilir Blog Ödülleri 2010'da Alışveriş Cini ilk 3'e kalmıştı. Ben de tabi ki derecemi öğrenmek ve ödülümü almak üzere 8 Mayıs Cumartesi akşamı Blog Ödülleri 2010 ödül törenindeydim. Öncelikle ödül törenine zar zor yetiştim ama şanslı günümdeydim ki törenin başlama saati biraz gecikmişti. Böylelikle hem Styleboom ve Off Ne Giysem ile tanışma hem de sunulan leziz aperatiflerden tatma şansı da bulmuş oldum.

Nihayet beklediğimiz an gelip de ödül töreni başladığında hepimiz biraz heyecanlıydık. Sıra moda bloglarına geldiğinde 3.lük Off Ne Giysem Billur'un 2.lik Styleboom'un ve 1.lik de benim oldu! Ağzımız kulaklarımızda plaketlerimizi aldık ve eğlence başladı!

Herkes ödülünü alıp bir an önce kenara çekilirken biz bu sahneyi bulmuşuz bırakır mıyız? İçimizdeki sahne aşkının ortaya çıkmasına izin verdik ve sahneyi uzun bir süre meşgul ettik. Hatta çekimler sırasında ufak bir misafirimiz bile oldu :)

Benim için çok güzel, çok mutlu bir akşamdı. Bizlere böyle dürüst bir yarışma sunan ve birçok blogla tanışma fırsatı sağlayan Blog Ödülleri ekibine çok teşekkürler! Blog yazmam konusunda beni destekleyen ve beni takip eden tüm arkadaşlarıma, aileme ve Alışveriş Cini'nin fikir babası erkek arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum. Ama en büyük teşekkür de bu satırları okuyan herkese yani siz sevgili okuyucularıma gidiyor!

Veee bu güzel olayı kuru bir teşekkürle kapatacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz! BÖ 2010 1.liği şerefine 14 Mayıs Cuma günü blogda hediye yağmuruna hazır olun, benden söylemesi!

Bu arada Blog Ödülleri 2010'da sıralamaya giren tüm blogların listesini şu adreste bulabilirsiniz...

Son olarak; Ne Giymişim?
Elbise: Miss Selfridge
Ayakkabı: Cassette Butik
Yüzük ve Küpeler: Forever21
Related Posts with Thumbnails