5/05/2010

Kırmızı Halıdan...

Jennifer Lopez - Naomi Watts - Blake Lively
Kate Bosworth - Kristen Stewart - Katy Perry
Jessica Stam - Diane Kruger - Emma Watson
Alexa Chung - Sarah Jessica Parker - Taylor Swift
Jessica Alba - Jessica Biel - Rosario Dawson
Gisele Bunchen & Tom Brady - Anne Hathaway- Leighton Meester
Eva Mendes - Camilla Belle - Alessandra Ambrosio
Eva Longoria - Bar Rafaeli - Sienna Miller

2010  Metropolitan Müzesi Kostüm Enstitüsü Galası öyle bir ogranizasyon oldu ki işte ben ünlüler geçidi diye buna derim. Hemen hemen aklınıza gelen herkes oradaydı ve kırmızı halı yine birbirinden şık kıyafetlere tanık oldu. İçlerinden bazılarını seçip yorum yapacağım, geri kalanları da size bırakıyorum :)

Blake Lively: Marchesa elbisesi güzel ve risksiz. O kadar çok Marchesa giyiyor ki daha önce bloga burada konu olmuştu. Sanırım Blake'in dolabında Marchesa'nın mini bir koleksiyonunu bulmak mümkün. 

Kristen Stewart: Yine olmamış Kristen ne yapsan olmuyor Kristen. Daha önce de olmadığını burada söylemiştik zaten.

Alexa Chung: Stil sahibiyim diye bağırıyor adeta, olay yaratmış.

Jessica Alba: İnanamıyorum o saçlar da ne? Kimse uyarmadı mı bu kızı Allah aşkına?

Leighton Meester: Makyajı öyle kötü ki zar zor tanıyabildim.

Alessandra Ambrosio: Seksapalitenin tanımı olarak o gece orada bulunmuş gibi.

Sizin de geceyle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. kimleri beğendiniz ya da beğenmediniz?

justjared
Related Posts with Thumbnails