6/05/2010

Lazer Epilasyon Meselesi


Önümüz yaz, dolayısıyla bu ara son zamanların en çok tercih edilen yöntemlerinden lazer epilasyon ile ilgili birkaç soru aldım. Bunları burada paylaşmanın hem bana hem de bu yazıyı okuyanlara faydasının büyük olacağından eminim.

Öncelikle kendi tecrübelerimi anlatayım, ben Etiler Epiderm,  Etiler'deki Dr.Jülide Bayçın ve Levent Fizikom'daki Kadriye Yıldız'a gittim. Epiderm'i önermem, uzman olmayan kişilerin eline bırakıyorsunuz kendiniz ve çok düşük dozda lazer uygulayıp senelerde tam sonuç alınmamasına yol açıyorlar. Dr. Jülide Bayçın doktor olmasıyla ve gerçekten size zarar vermeyecek ama kısa yolsan sonuç almanızı sağlayacak dozu kullanmasıyla Epiderm'den çok daha iyiydi. Fizikom'daki Kadriye Yıldız'ı ise henüz çok iyi tanıyamadım, eğer bilen, yardım edebilecek olan varsa çok sevinirim. Benim birkaç arkadaşım gitmiş ve çok memnunlardı. Çok çabuk sonuç veren ve tam sonuca ulaştıran bir yer olduğunu söylemişlerdi.

Haydi bakalım şimdi sıra sizde. Deneyimlerinizi, bildiklerinizi tavsiye ettiklerinizi / etmediklerinizi paylaşın :)
Related Posts with Thumbnails