1/28/2009

Bershka İndiriminden Neler Kaldı?

Bershka cici tarzı ve uygun fiyatlarıyla hemen hemen hepimizin vazgeçilmezi... Cevahir'in yeni açıldığı, dolayısıyla da Bershka'yla yeni tanıştığım günleri hatırlıyorum da hemen hemen her şeyimi ordan almaya başlamıştım. :)

Bugun de yine Cevahir'deki Bershka'ya gidip ne var ne yok bir göz attım.

İşte gözüme takılanlar :


İndirimliler:

1- Gri - mavi tunik: 19.95 TL

Oldukça şık. Üzerindeki işlemeli motifi güzel. Tayt veya skinny jean ile giyiniz. :)

2- Sarı t-shirt: 6.95 TL

Oldukça basit bu t-shirtün hemen hemen her rengi mevcut; pembe, mavi, sarı, turuncu, siyah, gri...

5- Açık renk bluz: 12.95 TL

Uzun kollu bluzun üzerinde önden bağlayarak kullanabileceğiniz füme renkteki şey omuzlarından bluza bağlanmış. Ama siz de benim gibi kombinini kendi yapmayı tercih edenlerdenseniz ikisini birleştiği yerden sökerek ayırabilirsiniz. Böylelikle bluzunuzu farklı yelekler hırkalarla, üzerindeki şeyi de farklı t-shirtlerinizle kullanabilirsiniz.


Ve bunlar da yeni sezondan:


4- Pembe - beyaz çizgili gömlek: 29.95 TL

Bu gömleği diğerler gömleklerden farklı kılan şey de sweat shirtler gibi belinden lastikli olması. Üst kısmınızı daha ince göstermek için birebir :)

5- Gri - mavi bluz: 24.95 TL

İki yanındaki kocaman cepler benim çok hoşuma gitti.


6- Kahve çizmeler: 134 TL


Bunlara bayıldım!

Bu arada Beshka, Stradivarius, Pull and Bear ve Oysho'da indirim bitmek üzere. Yeni sezon ürünler yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlamış. Hala indirimden bir şeyler almayı düşünüyorsanız elinizi çabuk tutun! :)
Related Posts with Thumbnails