1/27/2009

BSB Nişantaşı' nda %70'lik BÜYÜK İndirim

BSB markasıyla şimdiye kadar aranız nasıldı bilmiyorum. Sadece Nişantaşı'nda olduğundan olsa gerek benim şimdiye kadar pek gözüme çarpmamıştı. Haftasonu vitrindeki %70 indirimi ve içerideki kalabalığı görünce hemen içeri attım kendimi tabi :)

İyi ki de atmışım, gerçekten çok güzel şeyler buldum. O kadar çok indirim yapmışlar ki önce mağazayı kapatıyorlar zannettim!!! Ama değilmiş iyi ki :)

Nişantaşı BSB'de indirimden önceki fiyatları 75 - 100 TL olan bluzları, etekleri 20 - 30 TL gibi fiyatlara bulabilirsiniz :)

1- Gri üst - 75 TL'den 20 TL'ye düşmüş.

Bu gri üst benim favorim. Yorum yapmak yerine üzerimde görürseniz daha iyi aklınızda canlanır diye düşündüm :) Bunu skinny bir jean veya pantolon ile giymeli. İçine renkli bir atlet giyip yakası biraz daha açılabilir.

2- Siyah düğmeli bluz - 98 TL'den 20 TL'ye düşmüş

Üzerindeki renkli düğmeler çok tatlı değil mi? Yakasını hem resimdeki gibi, hem de omuzlarınızın altına doğru indirerek kullanabilirsiniz.

3- Gri puanlı bluz - 83TL'den 20 TL'ye düşmüş.




Yakası yine çok güzel! Koyu renk bir etek veya jeanlerle birlikte giyilebilir :)

4- Mavi tunik - 104 TL'den 25 TL'ye düşmüş

Bu mavi tuniği ister altına opak çorap veya tayt ile ister yine skinny bir jeanin üzerine giyebilirsiniz.

5- Gri kareli etek - 159 TL'den 30 TL'ye düşmüş.

Üzerine şık beyaz bir bluz veya gömlekle işe giderken tercih edilebilir.

6- Soluk pembe boğazlı bluz - 60 TL'den 10 TL'ye düşmüş

Sıradan günlerde, rahat bir şeyler giymek istediğinizde tercih edebilirsiniz.
Related Posts with Thumbnails