1/05/2009

İndirim @ Zara!

İndirimlerle devam ediyorum, çünkü indirimde alışveriş yapmak kadar keyifli bir şey yoktur :) Fiyatların düşüşünü görmek ve bedenler tükenmeden mağazalardan malları kaçırırcasına satın almak!

Bugün de blogum için Cevahir'deki Zara'yı gezdim! Çok güzel şeyler gördüm, denedim. Zara'da şu anda her şey çok ucuz, mutlaka uğramalısınız!

İşte sizin için seçtiklerim:

Bu pembe elbise dün Massimo'da gördüğüm mor elbiseye çok benziyor. Yine çok beğendim, yine çok beğendim. Aynı elbisenin siyahı ve açık krem rengi de var ama ben pembesini öneririm. Kahverengi, siyah, beyaz her renkle giyebilirsiniz.

En güzel yeri ise fiyatı: 39'95 TL'den 29'95 TL'ye düşmüş!!(Massimo'daki 81TL idi!)






Ay bu açık kahve kazak da çok tatlı, acayip beğendim! İster dar paça bir kotla beraber ister yine altına çorap ve çizmeyle birlikte giyin, ve rahatlığın ve şıklığın keyfini çıkarın. Açık yakası da içine beyaz bir gömlek veya bir t-shirt'le birlikte giymek için ideal. Mesela şu Mango'nun klasik arkası çapraz atletleriyle birlikte giyilir, çok da güzel olunur.

Fiyatı da 69,95 TL'den 49,95TL'ye düşmüş!



İşte bu montun da aynısını Massimo'da görmüş, beğenmiş ve bloguma koymuştum. Bu montlar bu sene çok moda olduğu için her yerde bunlardan var. Kumaşı Massimo'daki gibi yumuşacık değil ama yine de çok şık ve çok daha da ucuz.

199,95 TL'den 129.95 TL'ye düşmüş! (Massimo'daki 195 TL idi.)





Bu sene montlarda bir moda da bu tarz kolları ve gövdesi aşağıya indikçe bollaşan yün montlar. Bence çok güzeller, mutlaka bir tane dolabınızda bulunmalı. Spor veya klasik her türlü kıyafetinizle uyumlular. Hem mavi yırtık kotunuzun üzerinize hem de siyah ütülü kumaş pantalonunuzla gönül rahatlığıyla giyebilirsiniz. :)

%50 indirimde ve fiyatı 169,95TL.




Zara'nın klasik kazaklarından bir koleksiyon yaptım sizin için. Fiyatları da altlarında gördüğünüz gibi, çok uygun.

Şu ortadaki gri kazağı ve beyaz yeleği özellikle öneririm. Gri olani üzerinize bir giyip sizi nasıl zayıf gösterdiğini görmelisiniz :) Beyaz yeleği ise içine daha koyu tonlarda bir gömlekle giyerseniz çok sevimli br tarz elde edeceğiniz kesin!

Bu da Zara'daki siyah elbiselerden seçtiklerim:


Siyah elbiselerin partilerde, doğum günlerinde, yemeklerde yeri apayrıdır. Mutlaka dolabınızda birkaç tane bulunmalı.

Yalnız şunu da söylemeden geçmeyeyim, önemli olan bu elbiselerin üzerinize iyi oturması, üzerinizde güzel durması, askıda değil.

Mesela şu soldaki çapraz askılı elbiseyi askıda çok beğenmeme rağmen deneyince üzerimde hiç beğenmedim. Siz siz olun, elbiseleri aldığınız gibi prova odalarının yolunu tutmayı sakın ihmal etmeyin!

İyi alışverişler :)
Related Posts with Thumbnails