1/04/2009

Massimo Dutti'de Sezon İndirimi

Takip edenler biliyordur, yılbaşı sonrası sezon indirimi zamanıdır. Şu anda da birçok marka indirimde.

Inditex firmasının markalarını da biliyorsunuzdur. Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Zara ve Oysho. Hepsi birden Cuma gunu %40 - %50 sezon indirimine girdiler.

Bunlardan cosmopolitan tarzıyla şehirli çalışan erkek ve kadınlara hitap eden Massimo Dutti benim yeni favorim. Genel olarak Massimo'da fiyatlar diğer Inditex markalarından daha yüksek ama emin olun buna değiyor. Kıyafetleri elinize aldığınızda hissettiğiniz yumuşacık kumaşlar, en ince ayrıntılara kadar düşünülmüş düğmeler, dikişler... Kesinlikle çok kaliteli.

Bugün Cevahir'deki Massimo Dutti'yi bir kez daha gezdim ve kendime çok güzel şeyler aldım. Tabi blog sitem için de en beğendiklerimin fotoğraflarını çekmeyi unutmadım.

Unutmadan söyleyeyim, Massimo İstanbul'da Cevahir ve İstinye Park Alışveriş Merkezlerinde var. Gidip görmemiş olsam da internet sitelerinde yazdığına göre Akmerkez, Bagdat Caddesi ve Bakırköy Capacity'de de varmış.

İşte karşınızda Massimo Dutti Top 8!!

1- Mor boğazlı elbise


Benim 1 numaram oldu! Bir kere üzerinizde çok harika duruyor. Siyah çorap ve uzun çizmelerle kışın da elbise giymenin keyfini size yaşatacak. Ben çok beğendim ve kendime bir tane aldım bile :)
İlgilenenler için kahverengisi de mevcut.

135TL'den 81 TL'ye düşmüş.









2-Siyah çizmeler


İşte üstteki mor elbiseyi tamamlayacak güzel bir çift çizme! İhtiyaciniz yoksa bile nasıl durduklarını ve rahatlığını bir görmelisiniz. Benim gibi dayanamayıp satın almak isteyebilirsiniz :)

360 TL'den 215 TL'ye düşmüş.







3- Bej mont

Bu sene çok moda bu montlar. Çift düğmeli, genelde açık renklerde, kemerli ve ince. Kışın çok soğuk havalarda olmasa bile, daha ılık havalarda giyebileceğiniz cok şık bir mont. Gerçekten favorilerim arasında. Bunu diğerlerinden ayıran şeyi de belirteyim, kumaşı cok güzel ve yumuşacık.

285 TL'den 195 TL'ye düşmüş.







4- Desenli etek


Kahverengilerinizle süper uyumlu bir etek. Yanlarındaki kocaman iki cep de çok sevimli duruyor. Yalnız dikkat edin de bu eteği denemeden almaya kalkmayın. Kalıbı biraz büyük, birkaç beden altını almanız gerekebilir.

160 TL'den 80 TL'ye düşmüş.








5-Gri yün elbise


Bu sene kışlık elbiselere taktım. Yandaki gri yün elbise de kışın hem sıcacık olmak hem de şıklığından ödün vermek istemeyenler için ideal.
Siyah veya füme renk bir çorap ve çizmelerle her yerde giyebilirsiniz.

160 TL'den 114 TL'ye düşmüş.







6- Gri gömlek


Bu gömlek iş kıyafetlerinizin vazgeçilmezlerinden olabilir! Yakası benim en çok hoşuma giden yeri. Üzerinde ince mor çizgileri var. Hem sade hem de dolabınızdaki diğer gömleklerden farklı bir şey arıyorsanız bu gömlek tam size göre.

95 TL'den 65 TL'ye düşmüş.






7-Hardal rengi dirsek kollu kazak


Bu renge bayılıyorum. Adına ne desem taba mı desem sarı mı desem bilemiyorum ama çok şık bir renk. Bu kazak da yine içine giyeceğiniz bir kahve, beyaz İşe giderken giymek için ideal.

85 TL'den 42 TL'ye düşmüş.





8-Krem renk kumaş pantolon



Bir üstteki kazakla tamamen uyumlu olabilecek bir kumaş pantolon. Bu da iş için çok uygun ve çok şık. Bir de yumuşak kumaşı var ki, sürekli dokunasınız geliyor :)

99 TL'den 59 TL'ye düşmüş.
Related Posts with Thumbnails