1/25/2009

TOPSHOP İndirimden Seçmeler - Bölüm 1

TOPSHOP'la ilgili gelen yoğun istek üzerine Metrocity Topshop'a gittim. Özellikle krem ve füme renklerdeki yelekler ve kazaklar ilgimi çekti, pek bir şık pek bir gösterişliler.

Bakalım neler seçmişim?

1- Krem renk yelek - 59.9 TL

Bu yelek TOPSHOP İndirimden Secmeler Bölüm 1'in bana göre favorisi. Tarzı çok hoşuma gitti. Önde duran duğme aslında bir çıtçıt. Rengi de çok hoş, beyaz gömlek ve düşük bel bir pantolon ile kombinleyebilirsiniz.

2-Füme yelek - 49.9 TL
Bu yeleğin de asimetrik görünüşü, yandan düğmesi güzel. Retro bir görünüm kazanmak için ideal. Yine gömleklerinizin üzerine veya jean'inizle birlikte giyebilirsiniz.

3- Krem renk kazak 49.9 TL

Bu krem renk de üzerinizde güzel duruyor. Kollar İspanyol gibi ama dirsekte. Resimde pek belli olmayan arkasındaki kapşonla da kazağa farklı bir renk gelmiş :)

4- Füme renk hırka - 49.9 TL
Bu hırkanın da yakasını çok beğendim. Bu tarz dökümlü bol duran yakaları bu aralar pek bir seviyorum.

5- Fiyonklu bluzlar - 14.9 TL

Bu fiyonklu bluzları pek beğendim. Çok şirinler. Üst taraftaki siyah kısım hafif transparan. İki farklı rengi mevcut, ikisini de sevdim koydum. Ama tercihim yavruağzından yana :)

6- Mor etek

Çok tatlı bir mor etek. Benim pek tarzım değil ve biraz kısa ama yine de beğendim. Mor rengin bu marjinal tarza cok uygun olduğu kanısındayim :)

7- Patikler
Bu babet şeklindeki patikler de pek şirin. Evde giymeye kıyamayabilirsiniz :) Fiyatlarına bakmayı unutmuşum ne yazık ki...



DEVAM EDECEK...
Related Posts with Thumbnails