1/26/2009

TOPSHOP İndirimden Seçmeler - Bölüm 2

Metrocity'deki TOPSHOP nedense beni tatmin etmedi. Ben de Nişantaşı'ndaki o büyük TOPSHOP'a gittim ve güzel şeyler buldum :) Fazla gezecek vaktiniz yoksa, TOPSHOP'lardan Nişantaşı ya da Cevahir'i tercih edin derim.

1- Siyah kalpli t-shirt - 39.9 TL

Üzerindeki kocaman parlak kalp cok tatlı değil mi!! Oldukça sade ama aynı zamanda da çok güzel bir t-shirt.

2-Mavi elmalı bluz - 89.9 TL

Bu bluz Kate Moss for TOPSHOP koleksiyonundan. Üzerindeki elmalar benim çok hoşuma gitti :)

3- Kahverengi kazak - 99.9 TL


Bu kazak da yine Kate Moss'tan. Hem yumuşacık, hem de renkleri çok hoş. Bu arada resimde kazak gri gibi çıkmış ama aslında kahverengi :)

4- Çiçekli elbise -29.9 TL

Bu çiçekli elbisenin de yakası, kolları ve üstten lastikli olması hoşuma gitti. Hem fiyatı da oldukça uygun.

5- Mor t-shirt - 9.9 TL
Bu t-shirtlerden hangi TOPSHOP'a giderseniz gidin, mutlaka görürsünüz. Ben morunu tercih ettim ama birçok rengi mevcut. Sırtında aşağı doğru inen ufak bir fermuarı var, ki bence güzel bir detay. Fiyatı da yine uygun :)

Keyifli alışverişler!!
Related Posts with Thumbnails