2/17/2009

Dolce and Gabbana Yeni Sezon 2009





Bugün biraz uçmak istedim ve Nişantaşı City's Dolce and Gabbana'ya gittim. Markanın büyüsüne mi kapıldım nedir en sade ve basit modeller bile gözüme öyle güzel gözüktüler ki anlatamam! Mesela şu üstteki yavruağzı elbiseyi çok ama çok beğendim. Aslında fazla bir özelliği yok diyebilirsiniz ama küçük ayrıntılar harika. İnce askıların, fermuarın ve içinin siyah olması ve siyahın elbisenin o tatlı rengiyle harika uyumu gibi. Evet gerçekten büyülenmiş olabilirim :)

Tam elbiseden kurtuldum diyordum ki hemen altındaki aynı tatlı renkteki topuklu ayakkabıları gördüm ve bu kez de ona kapıldım. Bu iki parçanın birlikte ne kadar güzel olcağının hayallerini kurdum.

Fiyatlarına bakana kadar bu hayaller devam etti, elbisenin 1.400 TL ayakkabıların da 1.280 TL olduğunu görünce bitti :) Ne kadar beğenirsek beğenelim ve ekonomik durumumuz nasıl olursa olsun, bir elbiseye ve ayakkabıya bu kadar para vermenin gereksiz ve mantıksız olduğunu düşünüyorum.

Bu düşünceler içinde dışarı çıkarken, D&G vitrininde aynı koleksiyonun babet ve çanta modellerini gördüm. Fiyatlarına bakma gereği duymadım :)

Related Posts with Thumbnails