2/26/2009

İndirimden Yeni Nine West Ayakkabı





İşte benim lace-up heels'lerim. Onlara bugün sahip oldum ve yaz gelene kadar bayıla bayıla giyeceğim gibi görünüyor. :)

Topshop'taki bu ayakkabıdan vazgeçince, soluğu Metrocity Nine West'te aldım ve zaten çok uzun zamandır beğendiğim ve istediğim bu lace-up heels yani bağcıklı topuklu ayakkabılardan kendime bir tane aldım.

Nine West'te indirim hala devam ediyor, bu ayakkabı 211 TL'den 83TL'ye düşmüş, harika değil mi? Beğenenler isteyenler için hala aynı modelden bulmak da mümkün.

Bu arada bir tavsiye: Genelde tam numaralar bitmiş, buçuklu numaralar kalmış. Nine West'in kalıpları da biraz geniş olduğu için 0,5 numara altınızı denemeden geçmeyin. Mesela ben normalde 38 giyiyor olmama rağmen 37,5 numara tam oldu. Hem buçuklu numaralarda daha fazla seçenek bulabiliyorsunuz.

Daha önce lace-up heels modelleri nerede ne kadara bulunur ve lace-up heels nasıl giyilmeli yazılarında da bu ayakkabılardan bahsetmiştim.
Related Posts with Thumbnails