2/06/2009

Polo Garage'da 100 TL Altına Bulabileceğiniz Siyahlar

Polo Garage da arada uğradığım markalardan biri. Bugün de Profilo Polo Garage'daydım.

Cevahir'deki Polo Garage'ı pek sevmiyorum, Profilo'daki nedense daha güzel geliyor.

Bu sene Polo Garage neredeyse bütün koleksiyonunu siyah ve beyazlardan oluşturmuş. Hatta o kadar ki vitrininde bir tek farklı renkte kıyafet bile yoktu :)

100TL altındaki siyahlardan en beğendiklerimi beğeninize sunuyorum...

1-Siyah dantelli bluz - 34TL

Dantel, bir anda bütün tarzınızı değiştirebilecek kadar güzel ve kuvvetli bir ayrıntı. Bu bluzun da üst tarafı transparan dantel, hem önden hem arkadan. Alt taraf da saten. Bence gayet hoş duruyor, özellikle jean ile birlikte gece dışarı çıkarken giymek için çok uygun.

2- Siyah balon elbise - 66TL

Balon etek var ya, ben de buna balon elbise dedim :) Hafif göğüs dekolteli, aşırı mini olmamakla birlikte kısa ve balon etekli bu elbiseyi çok beğendim.

3-Siyah-beyaz desenli elbise - 67TL
Diğerine göre biraz daha uzun, biraz daha kapalu ve daha gündüzlük bir elbise. Deseni benim hoşuma gitti, bir de yakası ve yakasındaki düğmeler :)

4-Siyah fırfırlı etek - 49TL

Bu siyah fırfırlı eteğin de altında dantelleri var. Resme dikatli bakarsanız görebilirsiniz :)

5- Siyah triko elbise - 48TL

Sade ve tatlı, şık bir elbise. Yaka kısmı ve eteğinin giderek daralması güzel.

**Edit: Fiyatları eklemeyi unutmuşum şimdi fark ettim ve ekledim.
Keyifli alışverişler!!
Related Posts with Thumbnails