3/02/2009

İndirimden Twigy ve T-Box Yağmur Botları



Cin Sokakta #8'deki konuğumuzun Twigy'den aldığı yağmur botlarını çok beğenince haftasonu Şişli'deki Twigy'e gittim. Yağmur botlarında indirim vardı 50 TL'den 29 TL'ye düşmüşlerdi. Fakat malesef numara sorunu var ve 38 numara sadece bu mor botlardan kalmıştı.

Normalde daha koyu renklerde ekoseli falan bir model tercih ederdim ama sadece bunlar kaldığı için ve de çok ucuz olduğu için aldım. Aldıktan sonra da hoşuma gittiler, çok da rahatlar. Normalde yağmurlu havaları hiç sevmeyen ben şimdi de yağmur yağsa da botlarımı giysem diye bekliyorum :)

Siz ne dersiniz? Mor yağmur botlarımı beğendiniz mi?

Bu arada siz de kendinize bir çift yağmur botu edinmek istiyorsanız ve ayak numaranız 39-40 numara ise acilen bir Twigy bulup girin. Çünkü sadece sizin için güzel modeller kalmış. Alternatif olarak da T-Box'taki altta resimlerini gördüğümüz yağmur botlarından da alabilirsiniz. Numara sorunu T-Box'ta yok, fiyatları 49 TL. Kırmızı, lacivert, turuncu, ve lacivert ekose modelleri mevcut.


Ama yok ben biraz daha para harcamak istiyorum diyorsanız Steve Madden, Nine West gibi markalarda da değişik desenli ve renkli modeller bulmak mümkün.
Related Posts with Thumbnails