3/02/2009

İndirimden İpekyol Siyah Büyük Çanta


Haftasonu bu güzel, büyük, siyah çantayı Profilo İpekyol'dan aldım. Bunun gibi bir çantaya zaten ihtiyacım vardı, arıyordum. Bu çantayı da çok sevdim hatta kullanmaya başladım bile. Hem elde taşımak için kısa sapları hem de omza asmak için daha uzun bir sapı var. Üstelik indirimde ve fiyatı da 200 TL'den 42 TL'ye düşmüş.

İpekyol'da şu anda %70+%20 indirim var, daha geçtiğimiz cumartesi başladı duyurulur. :)

Bir de yine İpekyol'dan 24 TL'ye lacivert dar paça kumaş pantolon aldım, iş yerinde giymek için. 100 TL'den düşmüştü fiyatı ve onu da çok uzun zamandır arıyordum. Düşündüğümden çok daha güzel bi model çıktı İpekyol'da karşıma. Şu anda terzinin ellerinde paçalarının kısalması için, gelince sizinle de paylaşacağım. 24 TL'ye aldığım pantolonun paçalarını yaptırmak için 10TL verdim. O da bir garip oldu ya neyse :)

İpekyolu İstnabul için; Profilo, Metrocity, Akmerkez, Palladium, Capacity, Astoria Alışveriş Merkezlerine, Bağdat Caddesi'nde ve Kadıköy'de bulabilirsiniz.
Related Posts with Thumbnails