4/14/2009

BCBG Max Azria'dan Mezuniyet Elbise Modelleri

Yakın zamanda birkaç blogda mezuniyet elbiseleri postu okudum. Genelde mezuniyet denince akla gelen uzun ve minimum dekolteli elbiseler midir? Yani ben de bu sene bir mezuniyet balosu, 2 de mezuniyet törenine katılacağım ve aklımdaki modeller, özellikle de balo için, hiç de öyle değil. Tercihim kesinlikle diz üstü bir elbiseden yana olacak, uzun elbiseleri pek kendimde tercih etmiyorum. Ama güzel durdu mu da çok gösterişli oluyor ona lafım yok :)

Mezuniyet için BCBG Max Azria'ya bir göz attım ve resmen gözüm gönlüm açıldı. Şu üstteki pembe elbise tam benim hayalimdeki bir mezuniyet balosu elbisesi. Dekoltesinin miktarı, rengi ve etek boyu tam bana göre. Bu elbiseyi görür görmez Nişantaşı'ndaki BCBG'ye de gidip baktım aslında ama aynısı yoktu, benzerleri vardı. Merak edenler için BCBG'de elbiselerin fiyatları da 400-600TL arası değişiyor. Tabi sadece mezuniyet için değil, yaklaşan yaz mevsiminde olabilecek nişan düğün gibi etkinlikler için de bu elbiseleri düşünebilirsiniz.



Bu iki elbiseyi de gündüz için beğendim. Mavi olan favorim. Ama siyah beyaz olanı da çok çok sevdim. ayakkabılar ve topuğun rengine dikkat :)


Mezuniyette siyah giymeyi düşünmüyorum ama düşünseydim bu iki modele benzer bir şey tercih edebilirdim. İkisi de çok güzel ve şık.




Bunlar da uzun modellerden sevdiklerim. Özellikle uzun boylulara yakıştırıyorum aslında bu elbiseleri ve ince gösterdiğini de düşünüyorum.

Peki siz nasıl buldunuz benim seçtiğim mezuniyet elbise modellerini?
Related Posts with Thumbnails