4/15/2009

Bir Butik Ayakkabı Dükkanı: Nr.39














Nr. 39'u pek çok kez duyduğunuzu tahmin ediyorum aslında ama ben yine de kendisini bir tanıtayım. Nr. 39 Nişantaşı'nda küçük el yapımı bir ayakkabı atölyesi. Artık Bağdat Caddesi'ndeki dükkanlarında da satışları var.

Nr.39'da seri üretim yerine farklı modeller ve renklerle farklı stillerdeki ayakkabılar üzerine çalışıyorlar ve ortaya gerçekten harika sonuçlar çıkarıyorlar. Hepsi gerçek deri ve tamamen el yapımı olan ayakkabılarına her gün 12-14 tane yeni model ekliyorlar. Bu yüzden Nr. 39'a her gittiğinizde farklı modellerle karşılaşmanız da mümkün. İster bir sürü güzel ayakkabı modelinden istediğinizi seçin, ister hayallerinizdeki ayakkabıyı yaptırın. Nr. 39 bu ayakkabı çok güzel ama keşke kemeri şöyle olsaydı, keşke rengi mavi olsaydı gibi dileklerinizin gerçek olduğu bir mabet :) Herkesin üzerinde aynı şeyleri görmekten bıkmış olanların ise tam ihtiyacı olan yer.

Bu sefer hiç ayrım yapmadan tüm ayakkabı modellerini burada sergilemek istedim, çünkü bu butik ayakkabı dükkanını çok ama çok sevdim. Türkiye'de bir ilk olan bu dükkanı ziyaret etmek isterseniz
  • Süleyman Nazif Sokak No:39 Nişantaşı (Vali Konağı Caddesinin başlangıçında soldaki ilk sokağın sonlarına doğru)
  • Bağdat Caddesi Yenel Apt. No: 350/1 Şaşkınbakkal
adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Nr. 39'da 2009 ilkbahar yaz sezonu ayakkabılarının fiyatları ise 109-199 TL arası olarak belirlenmiş.
Related Posts with Thumbnails