4/17/2009

Beat Up Jeans



Bu sezonun en çok tutulan jean trendleri, boyfriend jeanler, yırtık pırtık jeanler ve acid wash jeanler idi. İşte size sezonun en gözde defilelerinden en gözde jean modelleri.

House of Holland'taki gibi gibi delik deşik edilmiş jeanler ben tercih etmesem de şimdi çok popüler. Balmain'inki gibi dizde ufak yırtıkları ise çok seviyorum, bence kesinlikle denenmeli. Zaten o Balmain kombinine ben baştan aşağı bayılıyorum. Ayakakbılar, jean ve üstteki metal detaylı ceket hepsi bu sezona en çok damgasını vuran en trendy eşyalardan.

Boyfriend jeanlerde de DKNY'in ve Diesel'in modellerini çok beğendim. İkisine de her moda köşesinde sık sık rastlıyorum. Gucci ve Topshop jeanleri de bize acid wash jeans için güzel birer örnek. Junya Wanatabe defilesinde ise dikkati çeken jeanlerden çok modellerin üzerindeki garip şapkalar olmuştu.

Daha fazla 2009 jean trendi için buraya...

Sizin favori jean modelleriniz hangisi?

Related Posts with Thumbnails