5/29/2009

Calzedonia 2009 Yaz Bikini Modelleri

calzedonia

İtiraf ediyorum Calzedonia bu sene katalogunda Gisele Bündchen'ı kullanınca birden koleksiyonuna olan ilgim arttı. Bütün koleksiyona bir göz gezdirmek istedim. Hazır yaz da geliyorken mayo ve bikini için hepimize de bir alternatif olur diye de burada da paylaşıyorum.

calzedonia1

Calzedonia'da mayo ve bikinileri çok başarılı buldum bu yıl. Yine gidip yerinde incelemek lazım tabi ama fotoğraflarda çok hoş görünüyor. Üst resimdeki Gisele'in giydiği mavi beyaz bikini favorim. Mayo ve bikiniler kadar plaj giyimi için elbiseler de çok hoş. Gidince onlara da bir bakmalı.

calzedonia2
calzedonia1-1
calzedonia-1

Katalogda çok güzel fötr şapkalar ve renkli gözlükler kullanmışlar. Özellikle şu mavi wayfarera bayıldım. Zaten bu yaz renkli gözlüklere takmış durumdayım. Benim olabilir mi acaba?

calzedonia-2

Bu arada bikini seçerken de dikkat edilmesi gereken bir nokta; alt tatafınızın daha ince görünmesini istiyorsanız, yanları ipli bikiniler yerine kalın kenarlı olan bikinileri tercih etmelisiniz.

Siz nasıl buldunuz Calzedonia bikinilerini? Başka hangi marka bikiniler tercihleriniz?
Related Posts with Thumbnails