5/28/2009

Jean ve Beyaz T-shirt

ng1

ng2

Ben ve alışverişlerim devam ediyor :) Outletim.com'dan aldığım bu t-shirt Roberto Cavalli'ye ait. Altın sarısı desenleri ve üzerinde küçük renkli pullar beni inanılmaz cezbetti. Hem yazın beyaz t-shirt gibisi yok değil mi? Ben çok seviyorum yazın beyaz t-shirt, elbise, pantolon, ne olursa. Altın rengi takılara da düşkünlüğüm var zaten. Hazır t-shirtle de uyumu yakalamışken kolye ve bilekliğimi de geçirdim üzerime. Ve tabi ki beyaz gözlüklerimi de unutmadım.

Jean ise Franklin & Marshall ve tabi ki o da outletim.com'dan. Yine Amerika'da çok popüler olup, Türkiye'de mağazası olmayan bir marka ama Beymen'de satılıyormuş. Benim de bu renkte bir jeanim yoktu, iyi oldu. Paçaları bana biraz uzun galiba, belki biraz kestirebilirim.

Sizin de çok beğendiğiniz ama Türkiye'de satışı olmadığı için alışveriş yapamadığınız markalar varsa, outletim.com'a bir göz atın derim. H&M, Victoria's Secret, Gina Tricot gibi markaların ürünlerini orada bulabiliyorsunuz. Fiyatar da oldukça uygun. Mesela bu t-shirtün fiyatı 277 TL'den 39.90TL'ye, jeanin fiyatı da 377 TL'den 79.90 TL'ye düşmüş.

out1

T-shirt: Roberto Cavalli
Jean: Franklin & Marshall
Ayakkabı: Bata
Gözlük: Baby Phat
Kolye: Indus
Bileklik: ??

Not: Gözlükler için sevgili S.'ye teşekkürler :)

Related Posts with Thumbnails