5/11/2009

Gisele Bunchen ve Stili

Sevgili Gisele, sen nasıl bir şeysin? Vücudunun taş gibi olmasının yanında giydiklerinle de kendine baktırıyor sonra dönüp bir daha baktırıyorsun!

Geçenlerde Gisele'in giydiği bu metalik mavi mini süper elbiseyi gördükten sonra Gisele ve tarzı ile ilgili bir yazı yazmaya karar verdim çünkü bu elbiseye ve ayakkabılara çantaya, kısacası resimdeki her şeye bayıldım!


Bunlar da Gisele'in giymiş olduğu diğer gece elbiselerinden. Kırmızı elbisenin rengi çok güzel ama modelini pek sevemedim. Gri olan ise gerçekten cesaret isteyecek bir dekolteye sahip. Ama tabi ki Gisele'in üzerinde olunca bu bir sorun değil. Ben yine de ona kısa elbiseleri daha çok yakıştırıyorum.

Bunlar da Gisele'in günlük stilinden fotoğraflar. Günlük olarak genelde spor ve rahat giyinmeyi tercih ediyor. Resimlerden anlaşılan deri mont ve deri pantolonları, renk olarak da griyi çok seviyor. Onun dışında üzerine bir kot pantolon ve bir t-shirt geçirip dışarı fırlamış gibi. Ama yine de zevkli seçimleri ve kullandığı ufak aksesuarlar ile hoş görünüyor.
Related Posts with Thumbnails