5/11/2009

İstanbul'daki Ucuz ve Güzel Mağazalar


Bugün sevgili Sevim'den şöyle bir e-mail aldım.

" ...Ben hafta sonu istanbula alışverişe gelmeyi planlıyorum ve sana sormak istedim ucuz ve guzel şeyler satan yerler nereleridir? Ben pek bilmiyorum istanbulu fikir almak istedim.. Bana yardımcı olabilirsen sevinirim..."

Ben de kendisine aklıma gelen İstanbul'da ucuz ve güzel şeyler satan neresi varsa yazdım. Sonra o e-maili buraya da yazayım ki herkes görmüş olsun dedim. Belki aranızda bu aralar Sevim gibi İstanbul'a alışverişe gelmeyi planlayanlar vardır ya da belki İstanbul'da oturup da buralardan haberdar olmayanlar.

Bu arada sizin de eklemek istedikleriniz varsa lütfen siz de yorum kısmına tavsiye edeceğiniz yerleri yazın. Hem Sevim'in işine yarar hem de ben de yeni yerler öğrenmiş olurum. Bildiklerimizi paylaşalım :)

İşte benim tavsiyelerim:

"Öncelikle outlet centerlara belki uğramak istersin.

Optimum Outlet Center: Deichmann diye bir markanın ayakkabıları var ucuz ve güzel olan.
Ayakkabı modelleri ve fiyatları burada var.
Onun dışındaki mağazalar için
buraya.

Olivium Outlet Center: Pek çok çeşit bulmak mümkün.
Mağazalar için buradan.

Airport Outlet Center: Vakko'nun büyük bir outleti var.
Diğer markalar için buraya.

Hepsine gidecek vaktin yoksa, bu üçünden benim tavsiyem Optimum olur.

Mango'nun Kadıköydeki, Taksim Beyoğlu'ndaki outletlerinden birine uğrayabilirsin.

Beymen'in, Nine West ve Park Bravo Group'un Profilo'daki outletine de uğrayabilirsin.

Ayakkabı için Shoe Tek'e uğrayabilirsin, tek fiyat 44 TL'ye bir sürü güzel ayakkabı ve babet bulabilirsin.
Adresi ve ayakkabı modelleri burada var.
Nr.39'a da bence bir göz at, çok fazla ucuz değil ama çok güzel şeyler bulursun. İkisi de Nişantaşı'nda.
Adresi ve ayakkabı modelleri burada var.

Onun dışında Nişantaşı'na gitmişken ordaki ufak butik dükkanlara bakabilirsin. Topshop, Miss Selfridge, Dorothy Perkins gibi markalarda da %50 indirim var şu anda. Nişantaşı'ndaki Topshop çok büyüktür, oraya uğrayabilirsin.

Beyoğlu'ndaki Beyoğlu İş Merkezi ve Terkos Pasajı gibi yerler de uğranması gereken yerler.

Beşiktaş'a gidip Sinan Paşa Pasajı ve onun yanındaki diğer pasaja da bakabilirsin.

Şimdilik aklıma gelen yerler bunlar :)"

Hadi bakalım sizden de tavsiyelerinizi bekliyorum hanımlar... Yaşasın ucuz moda :)
Related Posts with Thumbnails