5/18/2009

ShoeTek'ten Ayakkabılar




Geçtiğimiz hafta Sevgili Ümmühan benden ShoeTek'teki modeller için bir yardım istemişti. Kendisi Nişantaşı'na uzak oturduğu için mağazaya gidemiyor ama shoetekfiyat.com'dan alışveriş etmek istiyormuş. Fakat sitede topuk boyları ile ilgili bir bilgi bulamamış. Ayakkabıların ayakta duruşunu ve rahat olup olmadığını da merak etmiş.

Ben de zaten ShoeTek'e bugün kendi işim için uğrayacaktım. Gitmişken Ümmühan'ın istediği ayakkabıları da deneyip fotoğrafladım. Belki aranızda da benzer sorunları yaşayanlar vardır.

Rahatlık olarak 1.ayakkabı > 2.ayakkabı > 3.ayakkabı diyorum. Hatta 3. ayakkabıyı giyerken oldukça zorlandığımı söyleyeyim ama saks mavisi ayakkabı rahattı. Topuk boyları ise hepsinde aynı, 10 cm. Fiyatları da bildiğiniz gibi tek fiyat 44TL.

ShoeTek'in diğer modellerine de bakmak isterseniz buraya göz atabilirsiniz.

Not: 1.ayakkabıda bana modellik eden sevgili A.'ya teşekkürler :)
Related Posts with Thumbnails