6/02/2009

Bir Ayakkabı Bir Çanta Bir Şapka

çanta şapka ayakkabı

çanta şapka ayakkabı-1

Aslında bu ayakkabı ve çantayı alalı biraz zaman oldu ama şapkayla üçünü birlikte tanıtayım dedim. Ayakkabılar daha önce Ne Giydim? köşesinde bu blogda yer almışlardı. Kendilerini Nine West'in Profilo Alışveriş Merkezi'ndeki outletinden aldım. Bu outletten size daha önce bahsetmiştim. Park Bravo'nunki outleti de var hemen bitişiğinde. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim, çok güzel çok hoş Nine West ayakkabıları çok ucuza bulabiliyorsunuz. Ben mesela bunları 49TL'ye aldım.

Çanta da Mudo'nun 7 gün indiriminden 65 TL'ye aldım. Esas fiyatı 130 TL idi. Bu renklerde bir çantaya zaten ihtiyacım vardı. Hem Nine West ayakkabılarımla da renkleri güzel uydu değil mi? Büyük olması ve birçok gözü olması açısından da oldukça kullanışlı. Son olarak içinin de fotoğrafını çektim ki içindeki tatlı kahve-pembe deseni siz de görün :) Ben çantaların dışı kadar içine de bakıyorum nedense, içi görünmese de böyle şirin desenli olanlar çok ilgimi çekiyor.

Şapkamı da Osmanbey'den 8.5 TL gibi komik bir fiyata aldım. Benzerlerini mağazalarda 60-100 TL arası fiyatlara görüp çok beğeniyordum. Bu şapka 8.5 TL olunca hiç düşünmedim.

Siz nasıl buldunuz yenilerimi?
Related Posts with Thumbnails