6/09/2009

Lacivert Elbise Nasıl Giyilir?

navy.bmp

Geçenlerde sevgili Öznur'dan bir mail aldım. Bir düğünde giymek için lacivert bir elbise almış ve diyor ki:

''... Ben 34 yaşındayım ve bana elbise yaşıma göre ağır ve sade geldi. Bu elbiseyi nasıl canlandırabilirim ve ne renk ayakkabı çanta kullanmam doğru olur? ...''

Ben de ufak bir araştırma yaptım kendisi için. Aslında lacivert elbise bence oldukça güzel bir tercih olmuş, çünkü bu sene lacivert rengi saks mavisi gibi çok moda. Birçok yerde de lacivert elbiseler konu olmuş. Yukarıda net-a-porter'ın lacivert rengi ile ilgili stil ipuçları var. Lacivert taşlı ayakkabılar, clutchlar veya zincirli çantalar tercih edilmesini önermiş. Bence de gece için en uygun ayakkabı ve çantalar bunlar.

Şimdi gelelim benim araştırıp derlediklerime...

la4.bmp

Aslında lacivert birçok renkle kombinlenmesi kolay bir renk. Yukarıda olduğu gibi gri, beyaz, gümüş ve hatta pembe ile bile giyilebilir. Ben de lacivert ile en güzel kombinlenebilen 7 rengi buldum ve işte onlar...

1- Krem

la3.bmp

krem

Krem renginin zarifliği ile lacivertin derinliği birlikte çok yakışıyor. Şimdilerin modası pudra rengi ayakkabılar da bu kategoriye dahil edilebilir.

2- Gümüş

la6.bmp

gümüş

Özel geceler için gümüş girisi ayakkabılar ve çantalar en güzel, en şık tercihlerden biri. Üstelik lacivert ile çok yakıştığı da tartışılmaz.

3- Altın

la1.bmp

altın

Lacivert ile altın sarısının da renklerinin birlikte iyi gittiğini düşünüyorum. Lacivert elbise ile altın rengi bir clutch ve yine altın rengi stilettolar da çok şık duracaktır. Ayrıca elbiseye yine altın rengi kemer, broş gibi detaylar da eklenerek tam bir bütünlük oluşturulabilir. Tabii takıların da altın rengi seçilmesi hoş duracaktır.

4- Lacivert

l1.bmp

lacivert

Lacivert elbise ile yine bir lacivert ayakkabı ve çanta tercih edenlerin sayısı oldukça fazla. Ben genelde iki rengi karıştırmayı seviyorum ama bu resimlerde bakınca oldukça güzel durduğunu gördüm. Özellikle Gisele'in bu resimdeki kıyafetine ve ayakkabılarına bayıldığımı zaten daha önce de yazmıştım.

5- Beyaz

la7.bmp

beyaz

Beyaz bir ayakkabı ile çanta da lacivert elbiseyle kullanılabilir. Bence gece için en baştaki bandage tarzı beyaz topuklular uygun, üstelik oldukça genç bir hava da katıyor.

6- Tropik

l4.bmp

tropik

Lacivert ile en çok tercih edilen renklerden biri de kahvenin tonları, taba rengi gibi tropikal renkler. Aslında bana kalırsa bu renk gündüz için daha bir uygun ama yine gece için de düşünülebilir.

7- Siyah

la2.bmp

siyah

Ve siyah... Açıkçası lacivert ebise ile siyah ayakkabı ve çantanın bu kadar sık kullanıldığını görünce biraz şaşırdım. Saks mavisi gibi renklerle siyah güzel duruyor ama söz konusu koyu lacivert renk olunca bence pek uyumlu değiller ama yine de fikir vermesi açısından koymak istedim.

İşte bulabildiklerim bunlar. Benim tercihim bunların arasından altın veya krem renkleri olurdu büyük ihtimalle.

Bu arada elbisenin ağır ve sade havasını renklendirmek için ayakkabı ve çantada seçilen renklere göre çiçek şeklinde saç aksesuarları veya taçlar da kullanılabilir, çok da güzel olur. Aşağıdaki aksesuarlar Accessorize'dan. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

lacivert elbise

Sizin fikirleriniz nelerdir? Hangilerini beğendiniz veya beğenmediniz? Önerilerinizi hem ben hem de Öznur bekliyoruz.
Related Posts with Thumbnails