6/01/2009

Markafoni İndirimleri - Shiseido

Markafoni'de Shiseido indirimi başladı. Yaza girerken %50'yi aşan indirimler ile Shiseido Suncare ürünlerine sahip olabilirsiniz.

Markafoni'de her hafta farklı birkaç markada %50-%70 gibi büyük indirimler oluyor. Üye olduğunuzda sonraki indirimlerden de faydalanabileceksiniz. İndirimler haftaya Miss Sixty ile devam edecek.

Bir de bu sitedeki ürünlerin orijinal veya defolu olup olmadığıyla ilgili sorular geliyor. Kesinlikle tüm ürünler orijinal ve defosuz. Yani mağazalardan aldığınız ürünlerden hiçbir farkı yok. Ben de buradan geçende alışveriş ettim. Sevgiliye Assix Tiger ayakkabı aldım ve oldukça memnun kaldım.

Markafoni'den alışveriş etmek için davetiye gerekiyor, isteyenlere ben gönderebilirim. Markafoni davetiyesi için alisveriscini@googlemail.com adresine mail atmanız veya yorum olarak kendi mail adreslerinizi yazmanız yeterli.
Related Posts with Thumbnails