7/06/2009

Alışveriş Cini'nde En Sevdiğiniz Bölüm Anketi Sonuçları

Uzun zamandır sitede yer alan bir anketimiz vardı; "Alışveriş Cini'nde en sevdiğiniz bölüm hangisi?" Bu ankete tam 293 kişi katıldı. Öncelikle oy veren herkese çok teşekkür ediyorum. Bu anket benim siteyi daha güzel hale getirebilmem için önemliydi. Sizin katkılarınızla her gün daha da iyiye gideceğine inanıyorum.

Sonuçlara gelirsek...

1.liği 100 oyla "İndirimde Neler Var?" bölümü kapmış. Demek ki indirim müjdeleri vermeye, outletlerden haberler vermeye devam :)

indirimde neler var

2.lik ise 79 oyla "Ne Giydim?" bölümünün. Bu bölüm ile daha sık ilgileneceğim. Zaten önümüzdeki birkaç gün mezuniyet töreni, diploma töreni ve baloda giydiğim kıyafetlerle ilgili postlar olacak :)

ne giydim

3. olan bölüm 48 oyla "Sokak Modası Cin Sokakta", 4. olan 44 oyla 2009 "Moda Trendleri" ve son olarak da 5. olan bölümümüz 22 oyla "Stil İpuçları"

Ben de bu sayede bu siteyi daha iyi hale getirmemde bana yardımcı olan bütün blog okurlarına çok çok teşekkür ederim. Siteyle ilgili tüm düşüncelerinizi, yorumlarınızı, öneri ve fikirlerinizi bana alisveriscini@gmail.com adresinden yazabilirsiniz. Sizden haber almak, düşüncelerinizi öğrenmek beni çok mutlu eder.
Related Posts with Thumbnails