7/06/2009

Mezuniyet Töreni ve Ben

mezun1

mezun2

mezun4

mezun3

Mezuniyetten şimdiye kadar çok fazla bahsettim. Ama işte geçti gitti bile. 2-3 gündür sürekli benim için koşturmaca ile geçiyor. Sonunda törenimizi yaptık, kepleri fırlattık, baloda dans edip eğlendik ve benim de öğrencilik hayatım böylelikle sona ermiş oldu. Zorlu bir iş hayatı beni beklerken gelelim mezuniyet töreninde giydiklerime. Aslında ikisi de daha önce sitede yer aldı, ama taytla giymiştim o zaman. Bu şekilde, e biraz bronzluk da olunca çok daha hoş durdu sanırım. O gün herkes elbiseye bayıldığını söyledi ve beni çok mutlu etti :)

Törenden sonra da Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği'nin düzenlediği partiye katıldık arkadaşlarımla. Çok eğlendik, dans ettik coştuk. Sanırım bu günleri çok özleyeceğiz.

Elbise: Miss Selfridge
Ayakkabı: Shoetek
Çanta: Mango
Related Posts with Thumbnails