7/10/2009

İpekyol Twist ve Machka'da İndirim

11021-5

11021-4_r1_c1

Çok sevdiğim markalar İpekyol ve Twist'te %70'e varan indirim bugün başlamış. Ayrıca Machka marka ürünlerde de %50 indirim devam ediyor. İpekyol'da hem günlük şık, iş için uygun etekler elbiseler hem de şıkır şıkır gece elbiseleri bulabilirsiniz. Ben de mezuniyet balosundaki kırmızı saten elbisemi oradan almıştım.

Twist ise daha bir genç daha bir cıvıl cıvıl. Çok tatlı şeyler oluyor orada da ben çok seviyorum. Machka'nın da tarzı çok hoşuma gidiyor. Genelde İpekyol mağazalarında yer alıyor bu üç marka da ama mesela Kanyon'da sadece Machka'ya ait bir mağaza da bulmak mümkün. Şimdiden iyi hafta sonları ve iyi alışverişler diliyorum :)

Bu arada Alışveriş Cini izleyicilerinin sayısı 300'ü geçti, sol taraftaki kutucukta görebilirsiniz. Bütün izleyicilerime, okuyucularıma ve takipçilerime buradan çok teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum. Umarım bu blog sizi de eğlendirip en az benim kadar hoş zaman geçirmenizi sağlayabiliyordur.
Related Posts with Thumbnails