7/01/2009

Outlettrendy.com'dan Aldıklarım

Merhaba! Daha önce size outlettrendy.com sitesinden bahsetmiştim. Kendisi birçok dünya markasına %90'a varan indirimlerle sahip olabileceğiniz bir online alışveriş sitesi. İçindeki ürünler kesinlikle tamamen orijinal ve her biri etiketiyle birlikte geliyor. Ayrıca kargo elinize ulaştığında kapıda ödeme yapma gibi imkanları da sunuyor outlettrendy.com. Bu yazımda bahsettiğim gibi ben de buradan güzel bir alışveriş yaptım. Ve sonunda aldıklarımın çekimlerini tamamlayıp size gösterebileceğim.
outletrendy-2.2

outletrendy-6.2
Bu elbiseye bayıldım. Gina Tricot zaten çok sevdiğim bir marka. Göğüs dekoltesi de olduğu için taytla birlikte daha güzel duracağını düşündüm. Sırt kısmında ufak bir penceresi bile var. Fiyatı 125TL'den 39.90'a düşmüş.

Stefanel kot ceketi de çok sevdim. Bu sıcaklarda giyemem ama eylül ayında maxi elbiselerimle birlikte güzel duracak.
outletrendy-4.2
Bu Miss Etam eteği gördüğümde bu kadar güzel duracağını açıkçası düşünmemiştim. Yırtmacı çok hoşuma gitti. Siyah topuklularımla tam bir iş eteği halini aldı. Hem cepleriyle spor hem de dar kesimi ve yırtmacıyla klasik bir hava estiriyor.

outletrendy-3.2

H&M'e ait bu tunik de dolapta en favori kıyafetlerim arasında yerini aldı. Önündeki dantelimsi şeyi ve şifon kumaşı çok güzel. Giyimi de çok rahat, her hafta sonu giyesim geliyor :)
outletrendy-5.2

Son olarak da bu Victoria's Secret capiyi aldım outlettrendy.com'dan. Gayet spor, hep başlamak istediğim ama hep ertelediğim sabah yürüyüşleri için ideal. Fiyatı 94 TL'den 39.90'a düşmüş.

Siz nasıl buldunuz aldıklarımı? Siz de bu ve buna benzer birçok ürünü incelemek ve %90'a varan indirimlerle satın almak istiyorsanız buraya tıklayın ve outlettrendy.com'la oturduğunuz yerden alışveriş etmenin keyfini çıkarın :)
Related Posts with Thumbnails