7/08/2009

Ve Mezuniyet Balosu...

prom

prom2

prom3

prom4

Mezuniyet serilerinin sonuna geldik, işte mezuniyet balosu. Baloda giyeceğim ayakkabılar daha önce sitede yer almışlar ve herkes tarafından çok beğenilmişlerdi, sevgilinin hediyesi. Elbise, çanta ve diğer takılar ise ilk defa sitedeler. Takıları ve çantayı balodan 1-2 gün önce aldım. Son günler o kadar hızlı geçti ki sonra alırım dediğim şeyler hep en sona kaldı. Neyse ki tam istediğim gibi bir çanta bulabildim Accessorize'dan. Takılar için de çok yer gezdim aslında ama en sonunda yine gidip favori takı mağazam Accessorize'dan aldım. Ve özellikle bileziği çok beğenerek taktım.
Bu arada makyajım da kıpkırmızı bir ruj ve koyu göz makyajından oluşuyor.

Geceye gelecek olursak, mekan Boğaziçi Üniversitesi güney kampüsü yani okulun bahçesi. Öğleden sonra arkadaşlarımla beraber gittiğimiz kuaförde o kadar uzun süre geçirdik ki baloya zar zor yetiştik. Gittiğimizde herkes yerini almış yemeğine başlamıştı bile. Fotoğraflardan anlaşılacağı üzere gece bol dans ve eğlenceden ibaretti. Ne diyebilirim ki güzeldi ve çok özleyeceğim burada geçen 5 yılımı.

Kavalyem olarak sevgili de balodaydı tabi ki. Ve son olarak da en yakın arkadaşlarımla birlikte fotoğraflarımızı görüyorsunuz. Geçenlerde sevgili Papatya düğün için elbise modelleri istemişti, belki bu elbiseler ona ve benzer arayışlar içinde olanlara fikir verebilir.

Elbise: İpekyol
Ayakkabı: D&G
Çanta: Accessorize
Kolye, bilezik ve küpeler: Accessorize
Related Posts with Thumbnails