7/07/2009

Diploma Töreni ve Yeni Elbisem

diploma1

diploma2

diploma3

Mezuniyet töreninden sonra gelelim diploma törenine. Sabahın 9'unda uyandım ve o gün benim için oldukça yorucu geçti. Diplomaları aldıktan sonra aileme Boğaziçi'ni biraz gezdirdim, bir sürü fotoğraf çektik. Sonra okulun yakınlarında Etiler'de El Torito diye bir Meksika restoranında öğle yemeği yedik ve küçük bir İstanbul turu attık. Gün sonunda ayaklarımı hissetmiyor ve gözlerimi zor açık tutuyordum. Ama yine de güzel bir gündü. Giydiklerimi ise sadece bir gün önce aldım. Aslında pembe elbisemi giymeyi planlamıştım ama son anda içime sinmediğine karar verdim. Zara'da indirim olduğu haberini de alınca koşup bu mor elbiseyi aldım. Hemen ona uygun bir kemeri de Vero Moda'da buldum ve size daha önce de bahsettiğim Vepa Outlet'ten aldığım ayakkabılarımla birlikte giydim. Allahtan her yerde indirim vardı da bu acele alışveriş işini bir sürü para harcamadan hallettim.

Bu arada bu elbise kemer olmadan biraz çuval gibi duruyor ama kemerle birlikte çok daha hoş oldu bana göre. Balon etekli düz sade bir elbise, fotoğraflardan anlaşılacağı üzere çok da çabuk kırışıyor ama benim hoşuma gitti. Siz ne dersiniz?

Elbise: Zara
Kemer: Vero Moda
Ayakkabı: Jessica Simpson
Kolye: hatırlamıyorum?


Yarın: balo resimleri :)
Related Posts with Thumbnails