10/24/2009

Deri Ceket Modelleri

dericeket (1)

dericeket

Daha önce birçok kez bahsettiğimiz gibi deri ceketler bu sezon çok moda. Zaten hemen hemen bütün markaların koleksiyonlarında da farklı farklı deri ceket modellerine rastlamak mümkün. Benim gibi deri ceket arayışında olanlar için ben de modelleri şöyle bir araştırdım. Sezonun modası olduğu için çeşit de bol. Zımbalılardan fiyonklulara, uzunlardan kısalara, asimetrik fermuarlı modellerden çift düğmelilere, mavilerden bejlere siyahlara birçok farklı deri ceket modelini bir araya getirdim. Sezonun trendleri sivri omuzlu modeller ve metallerle süslenmiş modellerden de bol bol bulmak mümkün. Benim favorim yine spor siyah ve fermuarlı olanlar ama blazer tarzında olanlar da çok güzel duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Related Posts with Thumbnails