3/02/2010

Eyvah Eyvah






Geçen hafta sonu Ata Demirer ve Demet Akbağ'ın başrollerini oynadığı "Eyvah Eyvah" filmine gitme fırsatım oldu, hemen sizinle de düşüncelerimi paylaşayım istedim. Öncelikle Ata Demirer'i de Demet Akbağ'ı da o kadar çok severim ve her ikisine de o kadar çok gülerim ki bu filmi beğenmeme ihtimalim zaten hiç yoktu. Hatta oldukça büyük beklentiler içinde gittim filme. Film de benim bu yüksek beklentilerimi karşıladı aslına bakarsanız. Genel olarak tüm sahneleri çok eğlenceli olmuş, ben çok beğendim. Demet Akbağ tam bir Demet Akalın olmuş filmde, mimikler heraketler falan, bir kez daha görmüş oldum ki kesinlikle süper bir oyuncu. Ayrıca ne de güzel bacakları varmış, filmde çok dikkatimi çekti. Eğer 9-8'lik ritmleri seviyorsanız filmdeki müziklerin de içinizi kıpır kıpır edeceğinden emin olabilirsiniz. Bir de sanki filmin sonunda bir yarım kalmışlık  hissettim, acaba ikincisini mi çekecekler diye düşündüm.

Özetle "Eyvah Eyvah"'ı da eğlenceli birkaç saat geçirmek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum, gidiniz ve görünüz efendim.
Related Posts with Thumbnails