3/02/2010

Cin Cevap: Supernatural Sam ve Dean Winchester Kardeşler



"...sevgilimin doğum günü yaklaşıyor ve hediye derdine düştüm. Supernatural adlı diziyi takip ediyorsundur belki orda ki erkek karakter olan Sam ve Dean Winchester'ın tarzı hoşuma gidiyor bununla ilgili bir post hazırlarsan bana çok yardımcı olmuş olursun..."

Supernatural adlı diziyi eminim aranızda takip edenler vardır. Ben etmiyordum ancak ne kadar popüler olduğunu kardeşimden dolayı biliyorum. Neyse, Buse'den yukarıdaki gibi bir mail alınca ufak bir araştırma sonucu bu Supernatural dizisinde oynayan Sam ve Dean Winchester kardeşlerle ilgili, en azından tarzlarıyla ilgili oldukça bilgi topladım. Benim gibi diziye yabancı olanlar için hatırlatalım, kısa saçlı kumral olan arkadaşımız Dean oluyor, diğer uzun saçlı olansa Sam. Basic ve rahat bir tarzları var. İkisinde de sürekli bol jeanler, salaş kareli gömlekler, kapşonlu sweatler ve deri ceketler içinde görüyoruz. Bu tarz aslında erkeklerde sevdiğim bir tarz, basit ve sade giyinmeyi yakıştırıyorum ben erkeklere. Şimdi gelelim erkekler için bu tarzda kıyafetler nerelerde bulunur? Mudo, Mango He, Mavi, Dockers, Pull and Bear aklıma gelen markalar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Bir de nacizane tavsiyem, eğer erkek arkadaşınız bir Star Wars hayranı ise (ki olması çok muhtemel) Adidas'ın Star Wars koleksiyonundan alacağınız bir t-shirt de onu mutlu etmeye yetecektir. Koleksiyonu görmek için buraya tıklamanız yeterli.
Related Posts with Thumbnails