3/26/2009

Alışveriş Cini'nin En Sık Kullandığı 9 Şey

Sevgili Caprice beni mimlemiş, en sık kullandığım 9 eşyayı görmek istemişti.

Ve işte onlar...


1- Swarovski kalpli kolye: Sevgilinin sevgililer günü hediyesi olan bu kolyeyi 2 yıldır hemen her gün takıyorum. O olmayınca boynumda bir boşluk hissediyorum. Kolyemi çok seviyorum :)

2-Just Cavalli saat: Tüm günüm koşturmaca içinde geçtiğinden dolayı saatsiz yapamayan biriyim. Saatimi evde unutmak benim için büyük bir sorundur. Bu saatimi de çok seviyorum. İçi turuncu. Kordonu ise genelde herkesin ilgisini çekiyor. Kordonun her parçasında, birinde "Just" birinde "Cavalli" kabartma yazıları var.

3- L'oreal rimel: Fazla makyaj yapan biri değilim ama rimelsiz dışarı pek çıkmam. Vazgeçemeyeceğim tek makyaj malzemesi rimelim. L'oreal'in hacim veren bu rimelinden de çok memnunum.

4-L'oreal bukle köpük: Benim gibi dalgalı veya kıvırcık saça sahip olanlar için bu tip bir ürün zorunluluktur. Yoksa kocaman bir kafayla dolaşmak durumunda kalırız. L'oreal'in köpüğünü 3 yıldır falan kullanıyorum, onunla tanıştıktan sonra başka hiçbir köpük benzeri ürün denemedim bile. Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şeyden biri falan olabilir bu köpük :) O kadar bağlıyım ona. Saçları dalgalı veya kıvırcık olanlara öneririm. Çok doğal duruyor, elektriklenmeyi alıyor ve en önemlisi saçlarınızın yağlı ya da sert yapmıyor.

5- Forever 21 atkı: Gerçi havalar artık atkı takacak kadar soğuk değil ama son 1 haftaya kadar bu atkı sürekli boynumdaydı. Sizce de çok sevimli değil mi? Bu atkının eşyalarım arasında çok önemli bir yeri ve anısı var, çok seviyorum onu :)

6-Willow Tree Friendship çiçek tutan kız: Bu çiçek tutan kızı çok sevdiğim bir arkadaşım bana ta Amerika'dan getirmişti. Şimdi yine Amerika'da ve ben malesef onu göremiyorum. Bu bibloyu da hemen masamın karşısına koydum ki her gün gözümün önünde olsun. Bu arada el yapımıymış bu öyle de bir özelliği var. Önündeki kartta da "Friendship is the sweetest gift" yazıyor, çok şirin :)

7-Accessorize dantel saç bandı: Bu dantel saç bandını bu sezon Accessorize'dan aldım, daha yeni sayılır. Belki görenleriniz vardır. Çok beğenerek takıyorum, dantel sevdiğim için bu saç bandımı da çok seviyorum.

8-The Body Shop E vitaminli krem: Her sabah ve akşam yüzümü yıkadıktan sonra bu kremi kullanıyorum. Verdiği his harika ve cildi çok güzel nemlendiriyor fakat sürdükten sonra yüzünüzde hafif pembe parlak bir iz bırakıyor. Bu kremin özelliğiymiş ama son zamanlarda bu bıraktığı iz pek hoşuma gitmiyor.

9-The Body Shop deniz yosunu yüz temizleyici: Her sabah ve akşam yüzümü temizlediğim şey de bu. Body Shop'ın bu serisi bir harika, hatta hemen solda "Mutlaka Deneyin!" köşesinde de bu seriyi görebilirsiniz. Cildi karma veya yağlı olan herkese öneririm, çok memnunum temizleyicimden. Hem şimdi 2 al 1 öde kampanyası var bu seride.

Ben de blogunu çok severek takip ettiğim Jojee'nin en sık kullandığı 9 şeyi öğrenmek istiyorum. :)
Related Posts with Thumbnails